brief…

to ostatnio moje ulubione słowo, zrób brief tego, tamtego, siamtego…

nie mogę narzekać na brak pracy.
ale generalnie jest ok…
tzn… mam reke w gipsie, złamana kość łudeczkowa, łyźeczkowa, czy jakoś tak…
i tak to wygląda…
w piątek jadę na dwa tygodnie na obóz teatralny z dzieciakami :)
powrót do przeszłości 8….

no i kącika melomana ciąg dalszy….

The very first day of my life
Was the day that you let me go
(It was a blessing in disguise)
Now I see that I’m beautiful
Cause all we ever did was fight
We were so dysfunctional
Now I forgotten all the times
And all the days that I was loving you.

Just like a ghost from my past (he’s come back to haunt me)
Saying that you want me back (look at its impossible so…)

Love me, leave me
Cause I’ve already closed that door
Don’t want to be
In the pain I felt before
If I only could be myself
Without your approval anymore
(if you love me leave me)
If you love me leave me alone

Now there used to be a time

(I would’ve taken you back again)
(Now I got you out of my mind)
Now I’m totally independent
So you can save your little lies
Cause I know whats happenin’
Your missin’ me but say goodbye now
To all the days I was lovin’ you

If you really wanna help
Than you should go
Cause I promised myself
I’d make it alone
At the back of the shelf
Cause where I put what we had
I’ll never going back, no

bo ja tańczyć chcę…

jak zwykle nieśmiertelny i niezniszczalny d-bomb… chwała im za tak wyszukaną piosenkę ;)

i wszyscy razem śpiewajmy :)
Step by step…..
I już po kroku będziecie wszyscy w szoku,
Jak jedno lato w roku ja raz zatańczyć chcę
I widzę jak skaczecie jak nieba po koncercie
Przynajmniej wy umiecie proszę nauczcie mnie.
Jak zrobić krok do przodu?
Jak wyskok w pół obrotu?
Stanąć z tylu czy z przadu no i pobujac sie?
Bo taniec to jest sila raz kobieta mi sie snila
Co pieknie zatanczyla, a ze mnie smiala sie.

Bo ja tańczyć chcę może nauczysz mie jak tańczy się
Ja bujam sie bujam sie….

No powoli kumam czacze
Byc moze zakozacze juz prawie dobrze skacze
Jak bałwan ruszam sie patrzycie na mnie z boku
Jak na rozmowy w toku
Byc moze juz w tym roku tanczyc naucze sie
I wy mi pomozecie tancerza ujrzec chcecie
Jak papier w toalecie bede krecil sie
Wiedzialem juz ze moge lecz polamalem noge
Wszedlem na nowa droge bede trenowal jogę.


http://pl.youtube.com/watch?v=kkNEmKTuLnA